Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

ζαραλικος θεσσαλονικη

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, επέλεγε για τις γραπτές εξετάσεις κάθε περιόδου θέματα τα οποία ήταν τελείως εκτός της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας και πρακτικής, σύνθετα, πολύπλοκα και ασαφή με αποτέλεσμα να μην μπορεί αντικειμενικά κανένας φοιτητής ούτε με βάση τη μελέτη και την ατομική προσπάθεια, αλλά ούτε και με βάση το επίπεδο γνώσεων που απαιτείται από την εκάστοτε εξαμηνιαία εκπαιδευτική διαδικασία και διδασκαλία που γίνεται εντός της αίθουσας να ανταποκριθεί.

«Αποτέλεσμα αυτού ήταν ο αριθμός των φοιτητών που τελικά αντεπεξέρχονται στην ανωτέρα διαδικασία να ήταν μηδενικός. Επίσης σε ότι αφορά τη βαθμολογία των σπουδαστών κατά τις δυο εξεταστικές περιόδους Φεβρουαρίου του έτους 2010 συγκεκριμένα δήλωσε ότι, στην πρώτη εξεταστική ενώ υπήρχαν διαφορετικές κόλλες και θέματα από κάθε έναν καθηγητή, έστειλε ηλεκτρονικά στον κατηγορούμενο τη βαθμολογία των φοιτητών προκειμένου να ενσωματώσει και ο ίδιος τους δικούς του βαθμούς. Εκείνος όμως αλλοίωσε τις βαθμολογίες και αυτό επέφερε το αποτέλεσμα να μην κριθούν επιτυχόντες αρκετοί σπουδαστές. Σε προφορική του επισήμανση ο κατηγορούμενος το απέδωσε σε λάθος προτρέποντας τους σπουδαστές να πάνε στην επόμενη εξεταστική! Στην αμέσως επόμενη εξεταστική, οι εξετάσεις διενεργήθηκαν με κοινή κόλλα θεμάτων ενώ στην κάθε κόλλα προέκυπτε ευδιάκριτα ποια θέματα ανήκαν στον καθηγητή καθώς και η αναλυτική βαθμολογία που αντιστοιχούσε σε κάθε θέμα».


κατασκευες τεχνολογιας με χαρτονι

Όπως συνεχίζει στο υπόμνημα ο πρώην συνεργάτης του κατηγορουμένου «..απέστειλε στη συνέχεια στον καθηγητή με τον ίδιο τρόπο τις βαθμολογίες προκειμένου να προσθέσει το δικό του βαθμό… Όμως εκείνος αλλοίωσε και πάλι τις βαθμολογίες απορρίπτοντας αρκετούς από τους επιτυχόντες οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν αυτοί όπου η βαθμολογία τους είχε αλλοιωθεί και στην πρώτη εξεταστική».


ζαραλικος θεσσαλονικη

Όπως καταγγέλλει ο πρώην συνεργάτης του καθηγητή, κατήγγειλε όλα τα παραπάνω προς το τμήμα Λογιστικής και συστάθηκε συμβούλιο το οποίο αποδέχτηκε ότι αλλοιώθηκαν οι βαθμοί των φοιτητών και με σκοπό να διορθωθούν τα πράγματα, δέχτηκε ομόφωνα να περάσουν οι φοιτητές!


ερυθρότητα αυτιού

Αποκαλυπτικές οι τηλεφωνικές συνομιλίες


Σε 20 ψηφιακούς δίσκους και 190 εκθέσεις απομαγνητοφώνησης τηλεφωνικών συνδιαλέξεων είναι καταγεγραμμένες οι συνομιλίες μεταξύ του καθηγητή στα ΤΕΙ Σερρών, του ιδιοκτήτη φροντιστηρίου στις Σέρρες και των συνεργών τους που είχαν δημιουργήσει όλοι μαζί, μια βιομηχανία χρηματισμού από φοιτητές που έδιναν από 250 ευρώ και πάνω, για να περάσουν τα μαθήματα της σχολής.


Οι συνομιλίες αυτές είναι στη διάθεση των δικαστικών Αρχών και περιλαμβάνονται στην δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος των κατηγορουμένων και ξεπερνά τις 600 σελίδες.


Ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου στις τηλεφωνικές συνομιλίες που έχει με τους φοιτητές εγγυάται την επιτυχία με συμμετοχή στα τμήματα του φροντιστηρίου, ανεξάρτητα αν οι φοιτητές θα είναι επαρκώς προετοιμασμένοι στα υπό εξέταση μαθήματα.


Ενδεικτική είναι η συνομιλία μεταξύ του ιδιοκτήτη φροντιστηρίου και φοιτητή: «...Λοιπόν ε... εγώ θέλω τώρα αυτή την ε.. Σεπτέμβριο .. να περάσω δυο μαθήματα με τρία... αλλά να τα περάσω σίγουρα εκατό τα εκατό, πως να σας το πω να το καταλάβετε ;» συμπληρώνοντας «δηλαδή δεν είναι θέμα τα λεφτά .. θέλω να τα περάσω ...». Στη συνέχεια της συνομιλίας ο φοιτητής αναφέρει ότι δεν είναι προετοιμασμένος για τις εξετάσεις λέγοντας «εγώ σας είχα πει, έχω κενά ..» και ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου του απαντά: «..Δεν πειράζει θα διαβάσεις αυτά που θα.. αυτά εδώ που θα κάνουμε θα τα καταλάβεις και φτάνουν σου λέω αυτά. Τα κενά δεν μας πειράζουν. Αρκεί να διαβάσεις αυτά που θα κάνουμε. Έτσι;»


Οι καταγγελίες για «ιδιαίτερες σχέσεις» που έφταναν μέχρι και την σεξουαλική παρενόχληση, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αφού τα στόματα άνοιξαν. Παρ όλα αυτά η διάσταση αυτή έχει καταγραφεί και στις τηλεφωνικές συνομιλίες.


Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται στη δικογραφία, συγκεκριμένη φοιτήτρια προέκυψε να της παραδίδει άτυπα μαθήματα ο συγκεκριμένος καθηγητής, και μάλιστα στο σπίτι του. Στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου καταγράφονται συνομιλίες στις οποίες η φοιτήτρια αναφέρει συνεχώς τα υπό εξέταση μαθήματα του καθηγητή και εκείνος την βεβαιώνει ότι θα κριθεί επιτυχούσα.


Καθηγητής: «..θα σου πω κάτι.. και εκείνο που είπε η Μα.. και με τσάντισε βρε παιδί μου, επιτρέπεται να έχεις εμένα και να πηγαίνεις να δίνεις τόσα λεφτά στον άλλον να κάνεις φροντιστήριο;


Φοιτήτρια: «..κύριε εγώ αυτό είπα, να μας βοηθήσετε. Ο άλλος πραγματικά ...»


Καθηγητής: «.. εγώ έχω κάποια ας πούμε περίεργα πράγματα... από τη στιγμή που είπα ότι η (αναφέρει το όνομα της φοιτήτριας) μου αρέσει θα το κάνω, είτε υπάρχει λόγος, είτε δεν υπάρχει.. Εγώ θα βοηθήσω γιατί το είπα, δεν θέλω ούτε τα λεφτά ούτε το ψέμα ...»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου