Ο κ. Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ, τόνισε πως τώρα δεν μπορούμε να θέσουμε θέμα διοδίων γιατί κινδυνεύουν να μην τελειώσουν τα έργα, καθώς υπάρχουν ρήτρες και από τις πιστώτριες τράπεζες και πρόσθεσε: "Μετά τον Μάρτιο θα κάνουμε διάλογο με τις κοινοπραξίες για να δούμε το θέμα των συμβάσεων, γιατί πράγματι τα διόδια είναι ακριβά". Σχετικά με την αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού και το αν θα μπουν διόδια ή όχι, ανέφερε ότι περιμένει τις προτάσεις από το ΤΑΙΠΕΔ.
Όπως είπε, στις αρχές του 2017 θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ, και αναζητείται χρηματοδότηση για το δεύτερο τμήμα προϋπολογισμού 2,5 δισ. ευρώ.
pons verbtabellen spanisch online
διαιτησια καρατε
βεστερ φλαναγκαν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου